فعالیت‌های کانون باید در برون سازمان قدرت‌نمایی کند نه درون سازمان

دومین جلسه شورای ادارای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در سال جدید، دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری در دومین جلسه شورای ادارای، نخست اعیاد گذشته ماه رجب و ولادت امیر مؤمنان علی(علیه‌السلام) را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم در ماه شعبان و رمضان عمده‌ی وظیفه‌ی شرعی و انسانی خود را بجا آوریم.

جمال از کارکنان ستادی برای حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد و از آن به منزله‌ی حفظ نظام و آبروی رهبری یاد کرد و وفاداری مردم به نظام را اصل جمهوری اسلامی دانست.

مدیرکل در ادامه از اجرای سرود اعضای کودک و نوجوان به سرپرستی اسماعیل فتاحی و همکاری شایسته کارشناسان و  مربیان مراکز فرهنگی‌هنری قدردانی و تأکید کرد: فعالیت کانون باید در چنین فضاهایی مطرح شود تا شناخته شود و در برون سازمان باید قدرت‌نمایی کند نه درون سازمان.

جمال از برگزاری جشنواره خورشید قومس در شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت: این جشنواره بر اساس فراخوان تدوین شده با رویکرد به سرزمین کودکی رئیس جمهور در سراسر استان اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه در راستای شعار سال مبنی بر اقصاد مقاومتی به صرفه‌جویی در بخش هزینه‌ها اشاره و عنوان کرد: تا جایی که امکان دارد هزینه‌ها را کاهش داده؛ اما لطمه‌ای به کیفیت وارد نشود.

مدیرکل در این جلسه از کارکنان خواست تا اخلاق و مهرورزی را سرلوحه کار خود قرار داده و در محیط اداری، مسائل اخلاقی پیراسته‌تر و ارتباط با اهل بیت(علیهم‌السلام) تقویت شود و در برپایی هرچه باشکوه‌تر نماز جماعت تلاش صورت گیرد.

جمال همچنین به کارشناسان ستادی توصیه کرد: به نظارت کارشناسی، ویژه و فنی‌تر از گذشته، توجه و با همدلی و ابهت با مربیان برخورد شود.  

وی در پایان به حسن انجام کار در قالب ساعت اضافه‌کاری در سال جدید، چه در ستاد و چه در مراکز فرهنگی‌هنری اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاضر سعی شود از ساعت کاری استفاده بهینه کرده و در انجام و اجرای کارها کوتاهی صورت نگیرد.

در ادامه‌ی جلسه، کارکنان نیز نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و مدیرکل به یکایک آنها پاسخ داد.