کد خبر: 255874
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
بازدید 2351
کانون میامی در هفته‌ی جوان

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی با اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی و بازدیدهای علمی هفته‌ی جوان را گرامی داشتند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، ثمانه رحیمی مسؤول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری میامی از اجرای برنامه‌های مختلف با مشارکت اداره ورزش و جوانان و محیط زیست در هفته‌ی جوان خبر داد و گفت: در اولین روز از هفته جوان که جوان، نشاط، سلامت و ورزش نام داشت، اعضا و مربیان کانون با ظفری رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

ظفری ضمن سپاس و قدردانی از فعالیت‌های خوب و متنوع کانون پرورش فکری از ورزش برای اعضا سخن گفت و اعضا نیز در این دیدار، مشکلات خود را درباره‌ی زمین چمن، استخر، نوبت کاری سالن‌ها، بیشتر بودن امکانات و وسایل ورزشی بیان کردند و ظفری در پایان به سؤالات مطرح‌شده اعضا پاسخ داد.

رحیمی همچنین عنوان کرد: در روز جوان، نشاط، ازدواج و خانواده با تعامل اداره ورزش و جوانان میامی، جمعی از  جوانان و نوجوانان کانون پرورش فکری به دیدار خانواده شهید جواد نوروزی که نامش بر در مرکز فرهنگی‌هنری مزین شده، رفتند.

پدر شهید، خاطراتی از دوران جوانی فرزندش بازگو کرد و به علاقه‌ شهید نسبت به بازی فوتبال، خرید برای منزل، اعتماد به نفس بالا به‌ویژه به احترام گذاشتنش به همه حتی کوچک‌ترها و از شهادتش در آغوش پدر اشاره کرد.

مادر شهید نیز اعضا را به تحصیل، احترام به والدین، نماز و روزه، ازدواج و تشکیل خانواده تشویق کرد.

اعضای جوان و نوجوان کانون پرورش فکری در پایان این دیدار با پدر و مادر شهید پیمان بستند که راه فرزند شهیدشان را ادامه خواهند داد.

گفتنی است در روز جوان، نشاط، سبک زندگی و محیط زیست، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری میامی به همراه رسول‌آبادی رئیس اداره محیط زیست این شهرستان به تفرجگاه سه‌چنار رفتند.

رسول‌آبادی برای اعضا پیرامون کار در اداره محیط زیست سخن گفت و تأکید کرد: همه در برابر زمین، آب، خاک، هوا و انتقال آن به نسل‌های آینده، مسؤول هستند.

وی در ادامه، خاطراتی از پذیرایی یوزپلنگ زخمی و پرندگان و انس و مهربانی با حیوانات، بیان کرد.