تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان

کارشناسان، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری شهرستان سمنان در نخستین روز از هفته‌ی دولت، همگام با تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی در مراسم گل‌باران مزار شهدا شرکت و با آرمان‌های امام‌خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند.

بهگزارش روابط‌‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، در نخستین روز از هفته‌ی دولت که استاندار، معاونان استاندار، فرماندار شهرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از کارکنان دولت حضور داشتند، مهری جهان رییس اداره مالی و جانشین مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان به‌همراه جمعی از کارشناسان ستادی در مراسم گل‌باران مزار شهدا که در جوار امامزاده یحیی(علیه‌السلام) برگزار شد، شرکت و با نثار فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

در این مراسم که با قرائت دعای فرج آقا امام زمان(عجل‌الله‌تعالی) و زیارت امام‌زاده یحیی‌بن‌موسی(علیه‌السلام) آغاز شد، مسؤولان پس از ورود به صحن مطهر، در گلزار شهدا حاضر شدند و اعضای پسر نوجوان مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان، مراسم عطرافشانی و گل‌افشانی را انجام دادند و در ادامه از حاضران دعوت شد تا برای شرکت در مراسم‌ به شبستان رفته و در آنجا اجتماع کنند.

در این آیین، عباس دانایی فرماندار سمنان، آغاز هفته‌ی دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را به دولت‌مردان دولت تدبیر و امید تبریک گفت.

دانایی در ادامه با اشاره به اینکه دولت یازدهم از ابتدای فعالیت خود تا امروز خدمات بسیار مطلوبی را برای مردم به ارمغان آورده‌است از اجرای طرح تحول نظام سلامت به‌عنوان یکی از این خدمات نام برد.

فرماندار سمنان همچنین با تأکید بر این نکته که همه‌ی مسؤولان باید بکوشند تا در هفته‌ی دولت، خدمات دولت تدبیر و امید را برای مردم تشریح کنند، اظهار داشت: همزمان با هفته‌ی دولت، نمایشگاهی از دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی طی سه‌سال دولت تدبیر و امید در پارک سیمرغ افتتاح خواهدشد و عموم مردم می‌توانند از ساعت 19 الی 23 از این نمایشگاه بازدید کنند.