کد خبر: 259143
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۳
بازدید 1040
قدردانی از کارکنان اداره‌کل کانون سمنان

جانشین مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارمند از زحمات یکایک کارکنان این اداره‌کل قدردانی کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهری جهان‌لتیباری رئیس اداره مالی و جانشین مدیرکل کانون سمنان در سومین‌روز از هفته‌ی دولت و فرارسیدن روز کارمند، ضمن تبریک هفته‌ی دولت، گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان دولت، رجایی و باهنر، قدردانی از زحمات دولت‌مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی، این روز را به کارکنان ستادی در محل دفتر خود تبریک گفت و از تلاش‌های بی‌وقفه‌ی آنها در خدمت‌رسانی به قشر کودک و نوجوان قدردانی کرد.

جانشین مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در ادامه، کار و فعالیت کارمندان را به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر دانست و افزود: روز کارمند، تجلیل از انسان‌های وارسته‌ای است که هدف‌شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

جهان همچنین اظهار داشت: توان و قدرت یک سیستم در همکاری و تلاش کارمندان نهفته است و سطح و لایه‌های کارمندان یک سیستم، توان آن سیستم را تشکیل می‌دهد و شایسته است امروز را قدر دانست و در بزرگ‌داشت مقام ارزشمند و والای کارمندان کوشید.

محمد ناظری‌صوفی مسئول حراست کانون استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به گرامی‌داشت هفته‌ی دولت از رجایی و باهنر به عنوان سیاست‌مداران با اخلاق، ساده‌زیست و الگوی مناسب نام برد و ضمن تبریک روز کارمند از حضور در جمع کارکنان کانون پرورش فکری ابراز خرسندی کرد.

در پایان جانشین مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان باردیگر از زحمات همکاران برای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید، جشنواره هفدهم نمایش عروسکی و... قدردانی کرد.