برپایی جشنواره‌ی امید و نشاط در هفته‌ی دولت

مربیان فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری استان سمنان در هفته‌ی دولت با اجرای فعالیت‌های متنوع ویژه اعضای کودک و نوجوان، یاد و خاطره‌ی شهیدان منتسب به دولت، رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مربیان مراکزفرهنگی‌هنری به‌منظور آشنایی اعضای کودک و نوجوان با فعالیت‏ها و بیان اهداف و برنامه‏های آینده دولت، در هفته‏ای که به نام «‌دولت» نام‏گذاری شده است با تأکید بر شعار این هفته مبنی بر «اقدام و عمل، ملت و دولت، امیدوار و استوار»، به اجرای فعالیت‌های مختلفی مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی‌کتاب، معرفی‌شخصیت، معرفی‌وقایع و ایام، شرکت در مراسم عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با مسئولان استانی و... پرداختند.

حضور مراکز کانون در نمایشگاه هفته دولت

همزمان با هفته‌ی دولت، اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با حضور در نمایشگاه‌های این هفته، آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند و برنامه‌های شاد و متنوعی را در قالب جشنواره‌ی امید و نشاط اجرا کردند.‌

مسابقه فوتبال دستی در کانون سرخه

در آغازین‌روز از هفته‌ی دولت، مسابقه فوتبال دستی با مشارکت کانون پرورش فکری، اداره محیط زیست و اداره ورزش و جوانان، بین 30 عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون سرخه برگزار و در پایان به سه گروه برنده از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان جوایزی اهدا شد.

خوش‌آمدگویی اعضا به استاندار

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سرخه در روستای مؤمن‌آباد به استقبال محمدرضا خباز استاندار سمنان رفتند و با قرائت متن ادبی به ایشان و هیئت همراه‌شان خیرمقدم گفتند.

قدردانی استاندار از کانون پرورش فکری

استاندار سمنان در ویژهبرنامه‌ی بوستان سلامت که در پارک ملت شهرستان سرخه برگزار شد، ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید از غرفه‌ی محصولات فروش کانون پرورش فکری بازدید و از زحمات مربیان کانون قدردانی کرد.

هفته‌ی دولت در کانون مهدی‌شهر

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مهدی‌شهر در اداره میراث فرهنگی این شهرستان از استاندار و هیئت همراه ایشان استقبال کردند و ضمن خوش‌آمدگویی به آنها، با قرائت شعر «هفته‌ای دولت مبارک بو سلام/ هفته‌ای دولت تبارک بو درود/ دسته دسته گل ت دیندی ای سفیر/ ای صفا و رحمتی دولت سلام»، هفته‌ی دولت را به دولت‌مردان انقلاب اسلامی تبریک گفتند.

نمایشگاه بال پروازدر کانون میامی

در آغازین‌روز از هفته‌ی دولت، نمایشگاهی با بیش از شش‌هزار جلد کتاب با همکاری فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری این شهرستان برگزار شد.

این نمایشگاه از دوم الی یازدهم‌شهریورماه در دو نوبت صبح و عصر با موضوعات کودکان، تاریخی، علمی، آموزشی، هنر و اقتصاد به‌مدت ده روز دایر است و علاقمندان می‌توانند در صورت تمایل بین ساعات10 تا 12 و 18 تا 20 به این نمایشگاه مراجعه کنند.

تجلیل از عضو برگزیده کانون میامی در مصلی نمازجمعه

در چهارمین‌روز از هفته‌ی دولت از امیرحسین حقی، عضو کانون پرورش فکری میامی که در فراخوان خاطره‌نویسی «بر بال فرشته» برگزیده شناخته‌شد در جمع نمازگزاران جمعه، تجلیل به‌عمل آمد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در کانون میامی

دستگاه‌های اجرایی شهرستان میامی عملکرد خود در دولت تدبیر و امید را در قالب عکس و بروشور در نمایشگاهی با عنوان «دستاوردهای دولت» در محل کانون پرورش فکری به نمایش گذاشتند.

محمدمهدی کریمی فرماندار شهرستان میامی در پنجمین‌روز از هفته‌ی دولت به‌همراه برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی از این نمایشگاه بازدید و از نزدیک فعالیت‌های اعضا، مربیان و فضای شاد کانون پرورش فکری را مشاهده کرد.

استقبال اعضا از استاندار

در چهارمین‌روز از هفته‌ی دولت که محمدرضا خباز استاندار سمنان به اتفاق هیئت همراه به شهرستان میامی سفر کرده بود، سمیرا مقدسی عضو کانون پرورش فکری میامی با تقدیم شعر و دکلمه‌ی زیبایی به آنها خوش‌آمد گفت و مورد تقدیر مسئولان قرار گرفت.

دیدار مربیان کانون گرمسار با اعضای شورای شهر

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در آستانه‌ی هفته‌ی دولت به دیدار رئیس و اعضای شورای شهر رفته و گزارش کوتاهی از فعالیت‌های تابستانه‌ی خود را ارائه داده و به طرح مشکلات فرهنگی مرکز پرداختند.