والدین به کانون پرورش فکری اعتماد کنند

اعضای کانون پرورش فکری با حضور پرشور خود در ویژه‌برنامه‌ی شب‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های پر محتوا و متنوع، هفته‌ی دولت را گرامی داشتند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، در ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «شب‌های فرهنگی» که به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته‌ی دولت با مشارکت برخی از دستگاه‌های اجرایی در پارک سیمرغ سمنان برگزار شد، اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری هر شب در حضور جمع کثیری از مردم به اجرای برنامه‌های پرمحتوا، شاد و متنوعی مانند شعرخوانی به گویش سمنانی، دکلمه‌خوانی در وصف ائمه‌ی معصوم(ع)، سرودخوانی، نمایش عروسکی و... پرداختند و مورد تشویق همگان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، اعضای نوجوان پسر مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون پرورش فکری سمنان در ویژه‌برنامه‌ی شب‌های فرهنگی نمایشگاه دستاوردهای دولت، با اجرای سرود «ارمغان روحانی» به چهار زبان سرخه‌ای، سمنانی، سنگسری و فارسی، گل لبخند همراه با شادی و نشاط را به همشهریان خود تقدیم کردند.

همچنین اجرای دکلمه‌ی زیبا و پر احساس هستی دانایی عضو کودک کانون پرورش فکری سمنان در وصف امام رضا(ع) اشک و لبخند را میهمان گونه‌های حاضران در برنامه کرد و سفر مشهد مقدس به‌عنوان جایزه به این کودک هفت‌ساله هدیه داده‌شد.

فاطمه عبدوس دیگر عضو کودک کانونی در این ویژه‌برنامه با زبان و پوشش سمنانی شعر موزیکال سلام را اجرا کرد و به حاضران خوش‌‌آمد گفت.    

گفتنی است جواد رحیمی مجری توانای این ویژه‌برنامه، اجرای اعضای کودک و نوجوان را شایسته تقدیر دانست و از والدین خواست تا به کانون پرورش فکری اعتماد کنند و کودکان خود را به مربیان کانون بسپارند.