فعالیت‌های کانون سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آینده

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در بازدید از غرفه کانون پرورش فکری در نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم، فعالیت‌های کانون را سرمایه‌ای برای نسل‌های آینده دانست.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان طی بازدیدی از غرفه کانون پرورش فکری در نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید ضمن قدردانی از تلاش شایسته مدیرکل، کارشناسان و مربیان این مجموعه، فعالیت‌های کانون پرورش فکری را سرمایه‌ای برای نسل‌های آینده‌ی این مرز و بوم عنوان کرد.

براساس این گزارش، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در شب پایانی این نمایشگاه به‌همراه مهدی جمال مدیرکل کانون سمنان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از غرفه‌های نمایشگاه دستاوردها دولت یازدهم بازدید و از همکاری اعضا و مربیان در ویژه‌برنامه‌ی شب‌های فرهنگی که هر شب ساعت 20:30 الی 23 در قالب جشنواره‌ی امید و نشاط در محل نمایشگاه برگزار می‌شد و همچنین برپایی ایستگاه خلاقیت در قالب کارگاه‌های کاردستی، نقاشی، خاطره‌نویسی و... قدردانی کرد.

گفتنی است در آیین اختتامیه این نمایشگاه همزمان با بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از غرفه کانون پرورش فکری، اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهمیرزاد با زبان و لباس محلی آن منطقه، سرود زیبایی را در وصف وطن اجرا کردند و مورد تشویق همگان قرار گرفتتند.