اداره‌کل کانون پرورش فکری سمنان؛ دستگاه اجرایی برتر

اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان در ارزیابی برترین‌های اوقات فراغت سال95، عنوان دستگاه و عضو ارزیاب برتر را از آن خود ساخت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از انتخاب این اداره‌کل به‌عنوان برترین دستگاه اجرایی در جشنواره برترین‌های اوقات فراغت خبر داد و گفت: ستاد سامان‌دهی امور جوانان شهرستان سمنان در جلسه‌ای که به ریاست عباس دانایی فرماندار و با دبیری اداره ورزش و جوانان این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد از دستگاه‌ها، پایگاه‌ها و اعضای برتر اوقات فراغت سال95 با اهدای لوح و جوایزی، قدردانی کرد.

جمال اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در تابستان سال گذشته با 22 پایگاه ثابت، سیار و پستی در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت، فعالیت بسزایی داشته که از این بین، چند مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری از سوی ستاد سامان‌دهی امور جوانان شهرستان به‌عنوان پایگاه برتر و تعدادی نیز به‌عنوان عضو تیم ارزیاب معرفی و تجلیل شدند.

گفتنی است؛ در این جلسه از سکینه پارسا کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری استان سمنان نیز به‌عنوان عضو تیم نظارت و ارزیابی اوقات فراغت با اهدای لوج سپاس، قدردانی شد.