کد خبر: 269212
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
بازدید 888
بوسیدن روی ماه خدا در کانون پرورش فکری

ویژه‌برنامه‌ی سراسری «بوسیدن روی ماه خدا» همزمان با ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان سمنان برگزار می‌شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، فضاسازی ساده و هنرمندانه متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان، برگزاری جشن تکلیف برای روزه‌اولی‌ها، خاطره‌نویسی، معرفی کتاب، قصه‌گویی، معرفی شخصیت، معرفی و آشنایی با عظمت شب قدر و اهمیت روزه و روزه‌داری، برپایی سفره‌های افطاری با مشارکت اعضا و والدین‌، برگزاری کارگاه‌های ادبی و هنری با موضوع رمضان، ترتیل‌خوانی قرآن، شرکت در نماز جماعت و... از برنامه‌هایی است که با تکیه بر مفاهیم دینی و قرآنی و به‌منظور تقویت روحیه خداجویی و پرسش‌گری در اعضا، آشنایی بیشتر آنها با قرآن کریم، تقویت روحیه نشاط‌بندگی و ایجاد شوق به ارتباط با خدا و ایجاد انگیزه برای مطالعه بیشتر در نعمت‌های خداوندی و مطالعه‌ی کتاب‌های دینی و معرفتی در مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

گفتنی است در همین راستا مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سرخه، بسطام و مهدی‌شهر میزبان اعضای کودک و نوجوان خود بر سفره افطار بودند.