کد خبر: 269340
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
بازدید 762
نوناک و نوشته‌های من در کانون شهمیرزاد

طرح شاخص «نوناک و نوشته‌های من» در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهمیرزاد اجرایی شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهمیرزاد از اجرای طرح شاخص مربیان این مرکز با عنوان «نوناک و نوشته‌های من» خبر داد و گفت: این طرح در راستای شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» با نگاه به دور ریختنی‌ها و تغییر نگاه مخاطبان کودک و نوجوان به محیط اطراف خود به‌صورت فرآیندمحور اجرا می‌شود.

حیدریان در ادامه افزود: در سال جاری طرح «نوناک و نوشته‌های من» علاوه بر فعالیت کاردستی، برخی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری را شامل می‌شود و اعضا پس از آشنایی با مفاهیم شعر، تصورات ذهنی خود را در کارگاه نقاشی روی صفحات کاغذ پیاده می‌کنند.

وی همچنین اظهار داشت: اعضا در این طرح در مناسبت‌های مختلف با استفاده از انواع دور ریختنی‌ها مانند دکمه‌ها، هسته‌ها، بلوط‌ها، کاغذهای باطله، بطری‌ها، سی‌دی‌ها و... به خلق اثر می‌پردازند.

مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهمیرزاد خاطرنشان کرد: اعضای کودک و نوجوان در بخشی از این طرح به‌مناسبت روز قدس در قالب فعالیت فرهنگی به مطالعه‌ی کتاب «خواهرم پرنده شد» سروده‌ی بابک نیک‌طلب می‌پردازند و به یاد کودکان مظلوم غزه، آثار جدیدی خلق می‌کنند.

گفتنی است در پایان طرح نوناک که این عنوان، تغییریافته نام کانون پرورش فکری است، نمایشگاهی از آثار اعضا برگزار و آثار برتر نیز در آلبومی نگهداری می‌شود.