کد خبر: 269497
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
بازدید 1185
گرامی‌داشت روز قدس در کانون پرورش فکری

مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با شرکت در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از کودکان مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و شرکت در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از کودکان مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند.

براساس این گزارش، ویژه‌برنامه‌ی «صبر کن فلسطین» در قالب مسابقه‌ی دارت با همکاری مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی و هیئت دارت این شهرستان، ویژه اعضا و پدران برگزار شد.

30 عضو دختر کودک مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان در کارگاه فعالیت‌های فرهنگی مانند معرفی وقایع، معرفی کتاب و شخصیت، قصه‌گویی و نمایش خلاق با روز جهانی قدس آشنا شدند.

هدف از اجرای این برنامه، بیان ارزش و اهمیت ‌روز قدس و همچنین ارزش اتحاد و همدلی مسلمانان در سراسر جهان و تشویق اعضا به حضور پرشور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، عنوان شد.

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سرخه برای آشنایی اعضای کودک و نوجوان با روز جهانی قدس به اجرای فعالیت‌های فرهنگی، مسابقه چینش حروف وکلماتی ماند «القدس لنا» و «روز جهانی قدس گرامی باد»، روخوانی از کتاب «دیروز ایران حالا فلسطین»، معرفی وقایع و... پرداختند.

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهمیرزاد نیز پس از آشنایی با سرزمین فلسطین و دفاع از کودکان مظلوم غزه، علت نامگذاری روز قدس و چرایی گرامی‌داشت این‌روز به‌صورت نمادین در حیاط این مرکز راهپیمایی رفتند و در پایان، هم‌پیمان شدند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی این‌روز بزرگ، نفرت خود را از رژیم صهیونیست و اسرائیل و آمریکا ابراز دارند.