کد خبر: 270460
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
بازدید 971
گشایش نمایشگاه آهوانه در سمنان

نمایشگاه آهوانه همزمان با دهه‌ی کرامت در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان گشایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نمایشگاهی با بیش از 120 اثر برگزیده و منتخب اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان با عنوان «آهوانه» در قالب کاردستی، کتاب‌سازی، نشریه‌نگاری، شعر و داستان کوتاه در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان گشایش یافت.

مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در آیین گشایش این نمایشگاه به اهمیت و تأثیر این نمایشگاه در ترویج و توسعه فرهنگ رضوی در سطح جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: امید است با حضور مردم در این نمایشگاه شاهد دست‌یابی به اهداف مورد نظر باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، هدف از برپایی این نمایشگاه را گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع) عنوان و خاطرنشان کرد: در آیین گشایش این نمایشگاه، متن ادبی با موضوع دهه‌ی کرامت توسط ستایش‌سادات رضوی عضو کودک مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان قرائت شد.

جمال در پایان با اشاره به اینکه در دهه‌ی کرامت، آثار برگزیده و منتخب رضوی در دیگر مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری نیز به‌صورت حوزه‌ای برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه رضوی «آهوانه» به‌ مدت ده‌روز، در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقه‌مندان در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهرستان سمنان دائر است.

گفتنی است در این آیین، محمدرضا خباز استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، کارشناسان ستادی، مسئولان، مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری و تعدادی از والدین حضور داشتند.