کد خبر: 232953
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در کانون استان برگزارشد

جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) و افتتاح نمایشگاه آثار رضوی با حضور اعضای مراکز و مسئولان استانی برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، جشن میلاد امام رضا(ع) و افتتاح نمایشگاه آثار رضوی، در حضور بیش از 200 عضو مراکز فرهنگی‌هنری شهر زاهدان و تعدادی از مسئولان برگزارشد.

بر اساس همین‌گزارش، ابتدا مهمانان و اعضای مراکز زاهدان در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار رضوی شرکت‌کردند و پس از این‌افتتاح، که توسط شهردار منطقه 1 زاهدان صورت‌گرفت، از قسمت‌های مختلف نمایشگاه دیدن‌کردند، که در بازدید از بخش‌های مختلف، همکاران گزارشی از کار هر بخش را برای بازدیدکنندگان ارائه‌کردند.

قابل ذکر است در این‌نمایشگاه 300 اثر رضوی، در قالب فعالیت‌های هشت‌گانه، به نمایش‌گذاشته‌شد و هم‌چنین کارگاه آموزش پویانمایی رضوی و نامه‌های اعضای کانون در حمایت از کودکان بی‌دفاع غزه و تعدادی از آثار برگزیده‌ی کتابسازی رضوی، سه بخش ویژه هستند که تا پایان کار نمایشگاه در دهه‌ی کرامت، برای بازدید همگان به نمایش درآمده‌اند.

در ادامه مهمانان با حضور در سالن سینمای مرکز مجتمع، مراسم جشن رضوی با تلاوت قرآن قاری نوجوان کانون به‌طور رسمی آغاز شد و در ادامه با خیر مقدم مدیرکل استان و گزارشی از فعالیت‌های رضوی ادامه‌یافت.

سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجرای سرود توسط اعضای مراکز هیرمند و 5 زاهدان و مولودی‌خوانی عضو نوجوان کانون، دیگر قسمت‌های این‌جشن بودند که در میان تشویق‌های کودکان و نوجوانان به پایان‌رسید.

گفتنی‌است در این جشن علاوه بر مدیرکل و معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شهردار منطقه‌ی 1 زاهدان، رییس اداره‌ی آموزش پیش دبستانی اداره‌کل آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش، معاونت آموزش فرماندهی نیروی انتظامی، معاون فرهنگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و جمعی از خبرنگاران رسانه‌های استان حضور داشتند.