مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان سیستان و بلوچستان در هفته‌ی دولت

مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی هفته‌ی دولت را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی هفته‌ی دولت را گرامی داشتند.

با فرارسیدن هفته‌ی دولت، علاوه بر نشست‌های مدیرکل کانون استان با همکاران و اشاره به این هفته که یادآور خاطرات تلخ و شیرین فراوانی برای مردم ایران است، تعدادی از مراکز فرهنگی‌هنری کانون نیز با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی این روزها را گرامی داشتند.

مرکز فرهنگی‌هنری دَلگان و غبارروبی از مزار شهیدان

این مرکز فرهنگی‌هنری کار خود را با اقدام ارزشمند غبارروبی از مزار شهیدان انقلاب اسلامی آغاز کرد و پس از ادای احترام به این عزیزان، یک دوره مسابقه‌ی قرآنی را برای اعضای مرکز برگزار کرد.

در این رقابت قرآنی که در بخش حفظ قرآن انجام گرفت، شش نفر از کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی خود مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند که در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

در همین هفته هم‌چنین مهری بامری، مربی‌مسئول این مرکز نیز از سوی فرماندار شهر دلگان به عنوان کارمند نمونه مورد تقدیر قرار گرفت.

مرکز شماره‌ی یک و دو خاش و برپایی غرفه‌ای از آثار اعضا در نمایشگاه توانمندی ادارات خاش

این دو مرکز فرهنگی‌هنری نیز با برپایی غرفه‌ای از آثار اعضای مراکز خاش، در نمایشگاه توانمندی‌های ادارات شهرستان خود، بخشی از فعالیت‌های کانون و اعضای آن را به مردم و مسئولان شهر خاش معرفی کردند.

ویژه‌برنامه‌ی مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان در سالن اجتماعات فرمانداری

اعضا و مربیان این مرکز فرهنگی‌هنری با حضور در سالن اجتماعات فرمانداری، ویژه‌برنامه‌ایی برای مهمانان برگزارکردند که آغازگر آن خیرمقدم به مهمانان و تبریک هفته‌ی دولت از سوی مربی‌مسئول مرکز بود.

پس از آن سرود، دکلمه، برگزاری کارگاه کاردستی و ساخت کارت‌هایی به مناسبت هفته‌ی دولت توسط اعضا و اهدای آن به مهمانان برگزارشد.

در بخشی از این ویژه‌برنامه، بخشدار بزمان ضمن تشکر از مربیان مرکز بزمان، به خاطر برپایی چنین برنامه‌ای، هفته‌ی دولت را تبریک گفت.

عباس داوودی سپس با یادآوری نام شهیدان رجایی و باهنر، برخی از ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی این عزیزان را نام برد و امنیت کنونی کشور را حاصل جانبازی همه‌ی ایثارگران انقلاب اسلامی دانست.