تقدیر از کتاب‌خوانان برتر و برگزیدگان استانی چهاردهمین جشنواره‌ی رضوی در مراکز فرهنگی‌هنری استان

کتاب‌خوانان برتر و برگزیدگان استانی چهاردهمین جشنواره‌ی رضوی کانون پرورش فکری در استان سیستان و بلوچستان مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، کتاب‌خوانان برتر و برگزیدگان استانی چهاردهمین جشنواره‌ی رضوی مراکز فرهنگی‌هنری کانون مورد تقدیر قرار گرفتند.

کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون با اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت‌های اعضای مراکز فرهنگی‌هنری در استان و حضور در دو جشنواره‌ی رضوی و کتاب‌خوانی، از برگزیدگان این دو بخش تقدیر شد.

مهتاب سارونی هم‌چنین عنوان کرد: این ویژه‌برنامه برای اعضای برگزیده‌ی مراکز حوزه‌ی سیستان در موزه‌ی " شهر سوخته " برگزارشد و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری بَمپور، دَلگان، بَزمان و شماره‌ی یک و دو ایرانشهر نیز مهمان قلعه‌ی تاریخی ناصری در حومه‌ی ایرانشهربودند و از بیت مقام معظم رهبری در ایرانشهر نیز دیدن کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: این اردو در دو روز و با حضور معاون اداری و مالی و کارشناسان استان برای 85 نفر از اعضای دختر و پسر برگزارشد و علاوه بر حضور در این اردوها، کارگاه‌هایی نیز برای آنان برگزار شد.

نمایش خلاق، بازآفرینی، تلفیق داستان‌ها و نقد و تحلیل از جمله کارگاه‌هایی بود که سارونی از تشکیل آنها خبر داد و افزود: اعضا در فضایی دوستانه به رقابت پرداختند و آثار زیبایی در این زمینه‌ها پدید آوردند.

در پایان این اردوها نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه از برگزیدگان تقدیر شد.