سرپرست کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان معرفی شد

با حضور مشاور مدیرعامل مسعود خاکسفیدی به عنوان سرپرست کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، با حضور مشاور مدیرعامل مسعود خاکسفیدی به عنوان سرپرست کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل سابق کانون استان ضمن خیرمقدم به حاضران، از مدیرعامل کانون به خاطر سپردن این مسئولیت تشکر کرد و گفت: وی با این کار توفیق خدمتگزاری به کودکان و نوجوانان را به بنده داد و باید در قبال این وظیفه‌ی سنگین پاسخگو باشم.

حسن معزی در ادامه با نگاهی کوتاه به وضعیت مراکز فرهنگی‌هنری گفت: هر آنچه حاصل شده با تلاش همه‌ی همکاران به دست آمده و این همکاران هستند که با تحمل همه‌ی کمبودها توانستند کارها را پیش ببرند.

وی سپس با تشکر از همه‌ی همکاران عنوان کرد: خداوند را سپاسگزارم که مدتی را در کنار کسانی بودم که به من همدلی، همراهی و صبوری آموختند.

معزی کانون را سازمانی متفاوت با سایر دستگاه‌ها دانست که با همکاری و همدلی همه‌ی همکاران، به حق شایسته‌ی عنوان " خانه‌ی مهربانی " است و این میسر نشده‌است مگر با گذشت همکاران.

وی در پایان خود را یک سرباز دانست که در هر سنگری نهایت تلاش خویش را به کار خواهد گرفت.

پس از سخنان مدیرکل سابق کانون پرورش فکری، سرپرست جدید کانون نیز در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: خدای بزرگ را سپاسگزارم که توفیق خدمت را به بنده ارزانی داشتند و از اعتماد مدیرعامل کانون تشکر می‌کنم.

مسعود خاکسفیدی در ادامه افزود: امیدوارم بتوانم از عهده‌ی این مسئولیت بزرگ برآیم و با توکل به خدای بزرگ در پیشبرد کارهای فرهنگی و خدمت به کودکان و نوجوانان موثر باشم.

وی سپس با اشاره به خدمات ارزنده‌ی مدیرکل سابق کانون استان گفت: آقای معزی انسانی فرهیخته و دلسوز هستند که مدتی از عمر خویش را وقف کودکان و نوجوانان این استان کردند و امیدوارم هم‌چنان تجربیات ارزنده‌ی خویش را در اختیار کانون قرار دهند.

خاکسفیدی در پایان همدلی، همکاری و همراهی همه‌ی همکاران را شرط توفیق کانون در انجام فعالیت‌ها دانست و برای همه‌ی تلاشگران کانون آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

پس از سخنان سرپرست کانون استان، عبدالحمید شهسواری، مشاور مدیرعامل کانون کشور گفت: سفر به استان سیستان و بلوچستان، که به رنگین کمان معدن معروف است و حضور در جمع صمیمی شما توفیقی است که نصیب اینجانب شده است.

وی در ادامه گفت: طبیعت ویژه‌ی سیستان و بلوچستان با تمام ویژگی‌های خود در وجود کودکان این استان ریشه کرده و خدمت به این عزیزان توفیقی است که نصیب شما همکاران شده است.

اختیاری بودن فعالیت‌های کانون و همراه بودن این فعالیت‌ها با چاشنی فرهنگ، هنر و ادب دو ویژگی کانون بودند که مشاور مدیرعامل معتقد بود کانون بدون این دو معنایی نخواهد داشت و در توضیح آن گفت: داوطلبانه بودن فعالیت‌ها سبب می‌شود تنها آنان که کانون را دوست دارند به کانون بیایند و از سوی دیگر چاشنی فرهنگ، ادب و هنر به این فعالیت‌ها عمق می‌بخشد و ما را به سوی تعالی سوق می‌دهد.

وی سپس عنوان کرد: هنگامی که رهبر معظم انقلاب در حوزه‌ی فرهنگ ابراز نگرانی می‌کنند ما هم به عنوان فعالان این زمینه باید نگران شویم و احساس مسئولیت کنیم تا بتوانیم برای بهبود وضعیت تلاش کنیم.

مشاور مدیرعامل سپس عنوان کرد: کودکان تشنه‌ی مجموعه‌ای از خوبی‌ها هستند و همه‌ی شما عزیزان می‌توانید سردمدار این جریان باشید و ان‌شالله خلاقانه‌تر، بهتر و آگاهانه‌تر برای رسیدن به چشم‌انداز کانون به فعالیت‌ها ورود پیدا کنیم.

وی کانون را خانه‌ی امنی دانست که به لحاظ آشناکردن کودکان با کتاب، آنان را بیمه می‌کند و درپایان این بخش از سخنان خود اظهار امیدواری کرد همه برای به ثمر نشستن خون شهیدان و کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده‌اند، تلاش کنند.

شهسواری در بخش دوم سخنان خود عنوان کرد: آقای معزی سابقه‌ی درخشانی از خود به جا گذاشتند و اکنون در جای دیگری مشغول به خدمت می‌شوند، باید به این نکته توجه داشته باشیم که " تحول " قانون طبیعت است و هرکسی وظیفه دارد همواره به سوی رشد و تعالی حرکت کند.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب مسعود خاکسفیدی به سرپرستی کانون استان، خطاب به همکاران گفت: از کانون دور نشده‌ایم زیرا کسی برای این مسئولیت انتخاب شده که در خانواده‌ای کانونی متولد شده و رشد کرده و در ادامه‌ی راه کانون را برای فعالیت برگزیده است.

مشاور مدیرعامل سپس افزود: این انتصاب دلیلی است براین واقعیت که خود کانون نیروهای توانمندی دارد که مایه‌ی افتخار هستند و حالا که نیرویی از داخل مجموعه این وظیفه را برعهده گرفته، تثبیت این جایگاه نیازمند همکاری شماست.

در ادامه لوح تقدیری از سوی مدیرعامل کانون به پاس خدمات حسن معزی به وی اهداشد و پس از آن حکم انتصاب سرپرست جدید کانون در اختیار وی قرار گرفت.

قابل ذکر است مسعود خاکسفیدی پیش از این به عنوان معاون اداری و مالی در کانون استان به فعالیت مشغول بود.