کودکان کار مهمانان ویژه‌ی مرکز فرهنگی- هنری شماره‌ی پنج زاهدان بودند

کودکان کار در راستای تحقق شعار کانون برای همه‌ی کودکان و نوجوانان مهمانان ویژه‌ی مرکز فرهنگی- هنری شماره‌ی پنج زاهدان بودند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، کودکان کار در راستای تحقق شعار کانون برای همه‌ی کودکان و نوجوانان مهمانان ویژه‌ی مرکز فرهنگی- هنری شماره‌ی پنج زاهدان بودند.

این کودکان که با همکاری و پیگیری همکاران کانون استان و تعدادی از گروه‌های مردم‌نهاد در مرکز شماره‌ی پنج حضور یافتند، پس از آشنایی با همکاران و محیط پیرامون خود، در کارگاه قصه‌گویی به قصه‌ی " سه تخم هندوانه " گوش دادند.

مهمانان سپس به گروه‌های پنج نفره تقسیم شدند و در کارگاه کاردستی روش ساخت بادبادک را فراگرفتند و با ساختن بادبادک‌ها آماده‌ی انجام یک رقابت جذاب شدند.

فریادهای شادی کودکان کار، که ساعاتی را به دور از تنش‌های محیط کار سپری می‌کردند، خالق صحنه‌های زیبایی بود و خاطرات مشترکی را برای همکاران و بزرگ‌مردان کوچک رقم زد.

پذیرایی، شعرخوانی و بازی دیگر بخش‌های این برنامه‌ی شاد برای کودکان کار بود که با استقبال آنان روبه‌رو شد و در پایان هدیه‌هایی به رسم یادبود به آنان تقدیم شد.

گفتنی‌است علاوه بر سرپرست کانون استان و همکاران، مشاور فرماندار زاهدان، رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان و معاونت فرهنگی شهرداری در این برنامه و در کنار 60 کودک کار حضور داشتند.