ویژه‌برنامه‌ی روز مبعث در مراکز فرهنگی- هنری استان سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی- هنری استان سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی مبعث پیامبر اسلام(ص) را جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی- هنری استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی مبعث پیامبر اسلام(ص) را جشن گرفتند.

هم‌زمان با روز انتخاب حضرت محمد(ص) به عنوان آخرین پیامبر خدا، تعدادی از مراکز ویژه‌برنامه‌های گوناگونی برای اعضا و دانش‌آموزان برگزار کردند تا این روز را گرامی بدارند.

در این میان مراکز فرهنگی- هنری نیمروز، هامون، بُنجار و زَهَک به میزبانی مرکز شماره‌ی یک زابل و با همکاری اداره‌ی ورزش و جوانان برنامه‌ی مشترک انس با قرآن کریم را برگزار کردند که در آن اعضای این مراکز و نوجوانان ورزشکار به رقابت در زمینه‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، تجوید و حفظ جزء سی‌ام پرداختند که در پایان به برگزیدگان جوایزی اهداشد.

مربیان مرکز شماره‌ی دو زابل نیز با حضور در یکی از مدارس سطح شهر با برپایی کارگاه معرفی شخصیت، در مورد پیامبر مهربانی صحبت کردند و سپس در کارگاه نقاشی و کارت‌سازی بچه‌ها با همین موضوع آثاری خلق کردند.

مرکز مجتمع زاهدان هم با همکاری یکی از مدرسه‌های شهر نمایشگاهی از آثار اعضا و دانش‌آموزان برگزارکرد و در پایان، دختران حاضر در این نمایشگاه نماز ظهر و عصر خود را به جماعت خواندند.