گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی امام خمینی(ره) در مراکز فرهنگی- هنری سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی- هنری کانون استان سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی یاد و خاطره‌ی امام خمینی(ره) و شهدای قیام پانزده خرداد را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی- هنری کانون استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی یاد و خاطره‌ی امام خمینی(ره) و شهدای قیام پانزده خرداد را گرامی داشتند.

مربیان مراکز فرهنگی- هنری در این ویژه‌برنامه‌ها، بخش‌هایی چون معرفی شخصیت و وقایع و ایام را برای اعضا اجرا کردند و در این فعالیت‌ها به معرفی شخصیت امام راحل و قیام پانزده خرداد پرداختند.

برپایی کارگاه‌های کاردستی، سفال و نقاشی دیگر فعالیت‌های مراکز برای اعضا بود و بچه‌ها آثاری در مورد این مناسبت‌ها پدید آوردند که در این میان اعضای مرکز فرهنگی- هنری شماره‌ی چهار زاهدان چند نشریه‌ی دیواری نیز ساختند.

روخوانی کتاب‌های مرتبط، قرائت قرآن کریم و برگزاری کارگاه‌های ادبی نیز دیگر فعالیت‌هایی بودند که مربیان همراه با بچه‌ها انجام دادند.

مرکز کُنارک هم‌چنین نمایشگاهی برپا کرد و با حضور مسئولان محلی بخش‌هایی از وقایع آن روزها را به حاضران معرفی کرد.

گفتنی‌است مراکز فرهنگی- هنری شماره‌ی دو ایرانشهر، چهار زاهدان، دَلگان و کنارک از جمله مراکزی بودند که یاد و خاطره‌ی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان پانزده خرداد را گرامی داشتند.