کد خبر: 255491
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
بازدید 5278
از عضو برگزیده مسابقه ی نقاشی بلغارستان تجلیل شد

از عضو افتخار آفرین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مرکز فرهنگی هنری شماره 4 شیراز، در مدرسه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، صبح امروز با حضور مسوولین آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز، مربی مسوول و مربیان مرکز شماره 4 شیراز ، روابط عمومی اداره کل کانون فارس و مسوولین و دانش آموزان مدرسه پوشینه بافت، از محمد پوریا علیخانی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره 4 شیراز که موفق به کسب دیپلم افتخار مسابقه ی بین الملی نقاشی بلغارستان 2015 شده بود با اهدای هدیه و دیپلم افتخار تجلیل شد.
همچنین از مریم مرادی، مربی هنری مرکز شماره 4 شیراز نیز  با اهدای لوح از طرف سرپرست اداره کل آفرینش های هنری و ادبی کانون تقدیرشد.
گفتنی است هفدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی«نوا زاگورا» کشور بلغارستان در سال 2015، پنج دیپلم افتخار خود را به کودکان ایرانی و یک دیپلم دیگر را به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا کرد.
این مسابقه با موضوع «آزاد» برگزار و آثار پنج عضو برگزیده کانون در این رقابت از میان 3807 اثر رسیده از 39 کشور جهان انتخاب شد.بر این اساس«محمد پوریا علیخانی» عضو 9 ساله  ی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس مرکز فرهنگی هنری شماره 4 شیراز موفق به دریافت دیپلم افتخار این رقابت هنری شد.
«آیلین بالایی» کودک شش ساله و نیمه‌ از اصلاندوز اردبیل، «آرش زارعی» 7 ساله از کوزران کرمانشاه، «زهرا یادگاریان»  9 ساله از خرم‌آباد لرستان و  و «نیوشا خادم» عضو 10 ساله مرکز آفرینش‌های کانون تهران نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار این رقابت هنری شدند.در همین حال یک دیپلم افتخار نیز به دلیل مشارکت فعال به امور بین‌الملل کانون اهدا شد. کانون 15 اثر نقاشی اعضای مراکز فرهنگی هنری خود را به این مسابقه ارسال کرده بود.