سیزدهمین نمایشگاه «کودک، نوجوان، اسباب بازی، سرگرمی و اوقات فراغت»

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در سیزدهمین نمایشگاه «کودک، نوجوان، اسباب بازی، سرگرمی و اوقات فراغت» با پرپایی غرفه فعالیت های هنری و فرهنگی و غرفه عرضه کتاب و سرگرمی حضور پر رنگی را ایفا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، معاون فرهنگی این اداره کل در حاشیه برپایی نمایشگاه گفت: کانون فارس در آستانه تعطیلات تابستانی که اعضای کانون های پرورش فکری کودکان ونوجوانان و دانش آموزان اوقات فراغت بیشتری را در اختیار دارند برای غنی سازی و پر کردن این اوقات همراه با دیگر نهاد های متولی این امور، بیش از پیش در خدمت کودکان و نوجوانان است. وی گفت: این اداره کل در42 مرکز فرهنگی هنری، 8 کتابخانه ی سیار و 6 کتابخانه پستی در سراسر فارس به اعضای خود خدمت رسانی می کند. سعید رضا کامرانی گفت: با در نظر گرفتن اهمیت نقش کودکان و نوجوانان، می طلبد که با توجه به آموزه های دینی و ملی برای این آینده سازان بستری مهیا کنیم تا در رشد و شکوفایی استعدادهای این عزیزان، نقش داشته باشیم.
کامرانی افزود: نمایشگاه بین المللی فارس به عنوان بزرگترین مرکز تعامل فرهنگی،هنری، اقتصادی و صنعتی در جنوب کشور همواره نقش تعیین کننده ای داشته و به عنوان مکانی شناخته شده مورد استقبال مردم شیراز و فارس قرار گرفته است و حضور کانون در فعالیت های نمایشگاه می تواند گام مهمی در جهت پیشبرد اهداف کانون باشد و به عرضه ی محصولات کانون مانند کتاب، وسایل کمک آموزشی، اسباب بازی و سرگرمی که همه دارای استاندارد و متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی طراحی و تولید شده اقدام کند.
سیزدهمین نمایشگاه کودک، نوجوان، اسباب بازی، سرگرمی و اوقات فراغت عصر روز جمعه 5 خرداد ماه سال جاری به کار خود پایان داد.