کد خبر: 269277
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
بازدید 973
ماه ضیافت الهی در مراکز فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس

مراکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی و هنری را با حضور اعضای مرکز اجرا می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس بر همین اساس، ویژه برنامه «بوسیدن روی ماه» در مرکز فرهنگی هنری لارستان برگزار شد.این ویژه برنامه با حضور صد نفر از اعضای نوجوان دختر در مرکز برگزار و با نمایش رمضونی( یکی از آداب و رسوم این شهرستان) سرود، قرآن خوانی و صرف افطاری همراه بود.
در مرکز فرهنگی هنری فراشبند نیز با حضور 57 نفری اعضای دختر، ویژه برنامه ای تحت عنوان «ماه خوب خدا» برگزار شد. اجرای دو سرود، اجرای دو نمایش خلاق، اقامه نماز در مسجد و صرف افطاری از جمله برنامه های این مرکز عنوان شده است.
به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه ای برای اعضای فعال کودک و نوجوان دختر، در مرکز فرهنگی هنری گراش برگزار شد. نمایش فیلم، مداحی، سخنرانی امام جماعت و برشمردن ویژگی های اخلاقی امام حسن مجتبی (ع) و افطاری از جمله برنامه های اجرایی در این مرکز بود.
مرکز فرهنگی هنری فسا نیز در شب های قدر با اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری از قبیل: قصه گویی، نقاشی میزبان اعضای دختر و پسر بود.