کد خبر: 231400
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
بازدید 4015
همایش «یادها و یادگارها» کلید خورد ؛

هم زمان با آغاز فصل اوقات فراغت تابستان، مراحل اجرایی برگزاری همایش «یادها و یادگارها» ویژه ی تجلیل از اعضای قدیمی کانون استان قم از سوی روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، هدف از برگزاری این همایش علاوه بر شناسایی و تقدیر از اعضای قدیم کانون، لزوم ارائه‌ی الگوی عملی موفق برای مخاطبان و ارتباط و تعامل با اعضای سابق کانون و استفاده از ظرفیت های فکری و علمی آنان در راستای توسعه‌ی برنامه های فرهنگی و هنری کانون استان عنوان شده است.
بر اساساین گزارش افزایش آگاهی جامعه نسبت به انجام فعالیت فرهنگی در کانون پرورش فکری به عنوان سرمایه‌ی اثرگذار در تربیت کودکان و نوجوانان میهن اسلامی نیز از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
بر این اساس مخاطبان این همایش علاوه بر اعضای قدیمی مراکز استان، اعضای قدیمی کانون سراسر کشور را نیز شامل می شود که در حال حاضر در استان قم سکونت دارند .
هم چنین بخش ویژه ای نیز برای پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران عضو کانون در نظر گرفته شده است تا چنانچه عضوی از اعضای کودک و نوجوان کانون به درجه شهادت نائل شده و یا ایثارگر هستند، از خانواده ایشان تجلیل شود.
اعضای قدیمی داوطلب شرکت در این همایش، تا پایان مرداد ماه فرصت دارند تا فرم مشخصات و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کرده و به نشانی الکترونیکی دبیرخانه همایش «یادها و یادگارها» به نشانی  qom.kanoon.ro@gmail.comارسال کنند.
گفتنی است اطلاعات و مستندات ارائه شده از سوی شرکت کنندگان جهت شناسایی بیشتر آنان و ایجاد بانک اطلاعاتی اعضای قدیمی موجب ایجاد منبعی ارزشمند از ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه‌ی کانون استان خواهد بود.
بر اساس فراخوان منتشر شده دبیرخانه ی همایش «یادها و یادگارها» از تمامی دوستان و علاقه مندان خواسته است تا چنانچه اعضای قدیمی کانون را می شناسند این افراد را معرفی کرده و یا درصورت امکان از طریق درج در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نسبت به اطلاع رسانی این فراخوان اقدام نمایند.
این همایش که از جمله برنامه های اجرایی واحد روابط عمومی کانون استان قم در سال جاری به شمار می رود، قرار است در هفته ملی کودک و با حضور مدیران و مسئولان استانی و همراه با برپایی نمایشگاهی از آثار ادبی ، هنری اعضای قدیمی، کتاب ها ، کارت های عضویت و یا هرگونه آثار به جا مانده از دوران عضویت آن ها برگزار شود.
فرم اطلاعات شرکت کنندگان را می توانید در اینجا ببینید.