کد خبر: 231457
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
بازدید 2777
سفره ی رحمت در مرکز شماره یک پهن شد

مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون استان قم با برگزاری ویژه برنامه افطاری با عنوان «سفره ی رحمت» میزبان 65 نفر از اعضای کودک و نوجوان و مدیرکل کانون استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در این روز دختران و پسران عضومرکز یک از ساعت 18 در مرکز حاضر شده و با هماهنگی قبلی که با آنها شده بود و وظیفه­ی چیدن میزهای هر گروه به خود آنها سپرده شده بود به این کار مشغول شدند.
بر این اساس پس از قرائت قرآن توسط مصطفی جاویدنیا؛ قاری کودک مرکز، برنامه ی شعرخوانی عضو دختر مرکز با موضوع توصیف ماه مبارک رمضان و هم چنین نمایش نامه خوانی نمایش «میهمان غار» توسط اعضای نوجوان به اجرا در آمد.
به گفته ی شیرین دادخواه؛ مربی مسئول مرکز شماره یک ، برنامه بعدی مسابقه ی جذابی  بود که اعضای پسر در مراحلی که مربی برای مسابقه­ی آنها در نظر گرفته بود شرکت کردند .
 در ادامه محمد داستان؛ مربی خوشنویسی کانون استان قم با همراهی یکی از اعضای کودک فرازهایی از دعای وداع با ماه مبارک رمضان را همراه با ترجمه آن قرائت کردند.
اقامه ی نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام و المسلمین بنکدار پدر یکی از اعضای مرکز شماره یک و نشستن بر سر سفره ی رحمت الهی پایان بخش این مراسم بود.
گفتنی است حانیه غلامی مجری این برنامه که از اعضای قدیمی و فعال مرکز است با قرائت متن های ادبی و شعرهای زیبا در خصوص ماه مبارک رمضان وتوضیح در مورد عید سعید فطر و نماز عید و هم چنین دعای وداع با ماه مبارک رمضان زینت بخش این مراسم بود .

ویژه برنامه «سفره ی رحمت» با حضور مدیرکل کانون استان قم، کارشناس آموزش و پژوهش و هم چنین 65 نفر از اعضای کودک و نوجوان دختر روز شنبه چهارم مردادماه در مرکز شماره یک برگزار شد.