کد خبر: 231461
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
بازدید 3278
«ماه دوستی» میزبان اعضای دختر مراکز 2 و 7

اعضای کودک مرکز شماره دو در ضیافتی با عنوان « ماه دوستی»، با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری میزبان اعضای مرکز شماره هفت کانون استان قم بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، این ضیافت ساده و صمیمی با حضور 40 عضو کودک از دو مرکز فرهنگی هنری دو و هفت بر گزار شد و در برگیرنده ی برنامه های فرهنگی هنری متنوعی بود که با محوریت همکاری و مشارکت اعضا صورت گرفت.
بر اساس این گزارش، قصه گویی ضرب المثل « دیگ می گردد درش را پیدا کند» از کتاب «مجموعه قصه های حسنی» با مضمون قضاوت و تلاش از جمله برنامه هایی بود که در این روز به اجرا در آمد
هم چنین اجرای مشاعره و ارائه توضیحاتی درخصوص معنای عید و خصوصا عید فطر، اعمال عید فطر،شرایط آمادگی و ورود به روز عید، زکات فطره و پرداختن آن به جهت پاکی روح و جسم انسان توسط مسئول مرکز شماره دو از دیگر بخش های این مراسم بود.
در پایان نیز اعضای کودک به همراه مربیان خود در نماز جماعت شرکت کردند.
شایان ذکر است پیش از این و در ایام ماه مبارک رمضان هم زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، اعضای مرکز شماره دو به ضیافت افطار مرکز شماره هفت دعوت شده و با مشارکت هم ویژه برنامه ی طنز «وام دماغ» را برگزار کردند.