کمیته ی تخصصی کودک و نوجوان در استان قم تشکیل می شود

پس از پیگیری های به عمل آمده از سوی اداره کل کانون استان قم، طرح تشکیل کمیته ی تخصصی کودک و نوجوان، در جلسه ی اخیر کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری قم به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، این طرح که از سال گذشته با هدف هماهنگی، بسترسازی و تخصصی نمودن فعالیت های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری استان مطرح شده بود، پس از پیگیری های انجام شده در دستور کار جلسه ی مورخ 1/5/93 کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری قم قرار گرفته و با نظر قاطع اعضای کارگروه به تصویب رسید.
بر اساس این گزارش در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین بنایی؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری قم تشکیل شد، پس از بیان ضرورت، اهداف و محتوای طرح مذکور و تصویب آن، مقرر شد جلسات کمیته ی تخصصی کودک و نوجوان استان قم به ریاست مدیرکل امور اجتماعی استانداری و دبیری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به صورت ماهیانه تشکیل شود.
شایان ذکر است ایجاد هماهنگی های لازم جهت برگزاری هفته ملی کودک و هم چنین سایر مناسبت های مرتبط با حوزه ی کودک و نوجوان از جمله اهداف این کمیته ذکر شده است.