کد خبر: 240783
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱
بازدید 2822
جلسه‌ی پایان سال کارکنان کانون استان قم

جلسه‌ی پایان سال کانون استان قم با حضور مدیرکل، کارشناسان، مسئولان مراکز و واحدهای ستادی کانون استان قم در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی 9 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در این جلسه که اعضای هیئت مدیره‌ی صندوق قرض الحسنه کریمه‌ی اهل بیت (سلام الله علیها) نیز حضور داشتند در ابتدای جلسه گزارشی از دوره‌ی دو ساله‌ی خود ارائه داده و فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده طی این مدت را تشریح کردند.
در ادامه با اعلام کاندیداتوری تعداد 8 نفر از همکاران، انتخابات دوره‌ی جدید هیئت مدیره‌ی این صندوق که ویژه‌ی کارکنان کانون استان قم است، برگزار و 3 نفر به عنوان عضو اصلی و 1 نفر به عنوان بازرس انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش پس از صحبت‌های محمد مخلصی؛ مدیرکل کانون استان در خصوص برنامه‌های سال آینده، مسئول شعبه‌ی بزرگ‌سال کانون زبان ایران نیز گزارشی اجمالی از تعداد زبان آموزان و وضعیت ثبت نام در ترم جدید به حاضرین ارائه کرد.
هم‌چنین مرضیه ثمرده حقیقی؛ کارشناس مسئول کانون استان قم نیز با اشاره به برخی نکات مطرح شده در پیش بینی برنامه‌های سال آینده، محورهای مورد نظر کانون که لازم است در برنامه‌ریزی‌های آتی مراکز برای سال 94 مورد توجه  مسئولین مراکز باشد را به آنان یادآور شد.
در عین حال مسئولین واحدهای ستادی اعم از امور مالی، امور عمومی، اداری، انفورماتیک و روابط عمومی نیز برخی مباحث حوزه‌ی تخصصی خود را در ارتباط با مراکز استان بیان کردند.
در پایان نیز به رسم تقدیر و تشکر از زحمات یک ساله‌ی همکاران، لوح یادبودی از طرف مدیرکل کانون استان به حاضرین تقدیم شد.