رتبه‌ی اول جشنواره‌ی ملی «عفو و گذشت» به عضو نوجوان کانون استان قم رسید

با اعلام نتایج برگزیدگان جشنواره‌ی ملی عفو و گذشت، نام فاطمه آقایی؛ عضو نوجوان مرکز شماره‌ی 4 کانون استان قم به عنوان رتبه‌ی اول در بخش خاطره و داستان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، هیات داوران بخش خاطره و داستان این جشنواره متشکل از محمد‌علی ضیایی، فرحناز سلطانی و فاطمه ستاری از میان 187 اثر رسیده به دبیرخانه در گروه سنی 17-13 سال، آثار فاطمه آقایی از استان قم و معصومه کرامتی و دلنیا متین دوست از آذربایجان‌غربی و در گروه سنی 12-10 سال آثار آراز رحیمی،سیده صبا قریشی و بنیامین طالب‌زاده از آذربایجان‌غربی را به عنوان  منتخب اول تا سوم این بخش جشنواره اعلام کرد.
بر اساس این گزارش اولین جشنواره‌ی ملی «عفو و گذشت» در چهار بخش نقاشی، نشریه نگاری، وبلاگ نویسی و داستان و خاطره  برگزار شد که به طور کلی بیش از 700 اثر از استان های مختلف به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شده بود.
اولین جشنواره‌ی ملی عفو و گذشت توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان آذربایجان‌غربی و با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی ، اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه ارومیه و حوزه هنری استان ارومیه برگزار شد که کانون استان آذربایجان غربی به عنوان دبیر فرهنگی- هنری بخش نوجوان در این جشنواره مشارکت داشت.