کد خبر: 240911
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
بازدید 2746
سفر ابدی محمد امین عضو کانون استان قم در آغاز سال نو

محمد امین ابراهیمی؛ عضو 9 ساله‌ی مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی 9 کانون استان قم، در اولین روز سال 1394، در پی یک سانحه‌ی ناگهانی جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده و دوستان خود را در غم فراق خود باقی گذاشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، محمد امین که مدت یک سال از تاریخ عضویتش در کانون می‌گذشت، با شور و شوقی که برای انجام فعالیت‌ها داشت علاوه بر عضویت فعال خود، بارها همراه با معلم مدرسه و همکلاسی‌هایش به مرکز شماره‌ی 9 آمده بود و حضور فعالی در کارگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری داشت.

بر اساس این گزارش، محمد امین ابراهیمی که کودکی با استعداد، آرام و متین بود، در اولین روز سال جدید و در محل کار پدر خود به روی دستگاه بالابر برقی دارای نقص فنی رفته و دچار سانحه شد و در نهایت پس از باقی ماندن به مدت دو روز در حالت کما سفر همیشگی خود را به آغوش پروردگار آغاز کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ضمن ابراز هم‌دردی با خانواده‌ی ابراهیمی، از دست دادن محمد امین مهربان را به آنان و تمامی بازماندگان تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای‌شان صبر و شکیبایی خواهان است.