کد خبر: 241398
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
بازدید 3147
هم‌نوازی اعضای کودک و نوجوان کانون استان قم

اولین اجرای رسمی گروه "هم‌نوازی کودکانه" با هنرنمایی اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون استان قم به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز معلم در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی 9 برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، این گروه هم‌نوازی که متشکل از 30 نفر از اعضای کودک و نوجوان مراکز استان است، از ابتدای زمستان سال گذشته تمرینات خود را برای اجرای یک هم‌نوازی بزرگ آغاز کرده اند.
بر اساس این گزارش اعضای موفق کارگاه‌‌های سرودهای کودکانه که پیش از این در مراکز استان و زیر نظر مربی موسیقی آموزش دیده‌اند، پس از گذراندن کلاس‌های مقدماتی و پیشرفته‌ی ا ُرف، وارد مرحله‌ی گروه‌نوازی شده و در حال حاضر همراه با دیگر اعضا به صورت تخصصی گروه جدیدی را تشکیل دادند.
به گفته‌ی سهیل مطیعا؛ مربی کارگاه‌های سرود کودکانه، اعضای این گروه که از گروه سنی 6 تا 16 سال را در برمی‌گیرد، قرار است در اجرای اول 12 آهنگ را با حضور مربیان و والدین خود هم نوازی کنند.
ترانه‌ی همبستگی، ایران، پدر، مادر، معلم، ترانه‌ی خوشحالی، الفبای دوستی، درس محبت، ورزش، زبان انگلیسی، ساعت، اعداد و هم‌چنین پیش درآمد اصفهان عناوین آهنگ‌هایی است که توسط این گروه به اجرا در می‌آید.
گفتنی است سازهای به کار رفته در اجرای این آهنگ‌ها شامل بلز، فلوت، ارگ، پیانو و سازهای ضربی کوچک است.
اولین اجرای رسمی گروه "هم‌نوازی کودکانه" با هنرنمایی اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون استان قم روز پنج‌شنبه به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز معلم در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی 9 برگزار می‌شود.