کد خبر: 245774
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
بازدید 1056
نوای هم‌دلی در کانون استان قم طنین انداز می‌شود

جشنواره‌ی سرود "نوای هم‌دلی" فردا، یک‌شنبه هشتم شهریورماه با حضور 14 گروه سرود از اعضای کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی هنری استان قم برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، این جشنواره‌ی فرهنگی با هدف تقویت روحیه‌ی همکاری، نشاط و شادابی در کودکان و نوجوانان، جذب و نگهداری اعضا به خصوص اعضای نوجوان و هم‌چنین ایجاد بستری مناسب جهت انتقال مفاهیم تربیتی و اجتماعی برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش در ساعت صبح، 9 گروه از اعضای کودک و نوجوان و در ساعت عصر نیز 5 گروه باقی‌مانده به اجرای سرود می‌پردازند که از این میان 3 گروه به عنوان برگزیده انتخاب و مورد تقدیر هیئت داوران جشنواره قرار می‌گیرند.
موضوعات این جشنواره آزاد بوده و شعرهایی با مضمون خدا، امام زمان(عج)، امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، ایران، کودک، دوستی، امید، انقلاب و دفاع مقدس، کانون، طبیعت و ... در میان اشعار دیده می‌شود.
گفتنی است آهنگسازی این سرودها به عهده‌ی سهیل مطیعا، مربی کارگاه‌های موسیقی استان قم بوده است که از سال 88 با کانون استان قم همکاری می‌کند.
پنجمین جشنواره‌ی استانی سرود " نوای هم‌دلی" صبح فردا از ساعت 8:30 الی 17 عصر همراه با مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون استان قم برگزار می‌شود.