کد خبر: 249719
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
بازدید 1665
هفته‌ی کتاب در کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی بخش مرکزی

کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی کانون استان قم در طول هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی با برپایی نمایشگاه کتاب و سرگرمی‌های سازنده‌ی کانون و اجرای فعالیت‌های مختلف کتاب‌محور، کودکان و نوجوانان روستایی را با خود همراه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، این کتاب‌خانه‌ی سیار که مدت زیادی از راه اندازی آن نمی‌گذرد، علاوه بر امانت کتاب اقدام به معرفی نویسندگان و شاعران مطرح کشور به اعضا و ایجاد انگیزه در آن‌ها برای نوشتن شعر و داستان کرد.
هم‌چنین نمایشگاهی از کتاب‌ها و تولیدات و سرگرمی‌های سازنده‌ی کانون با همکاری واحد فروش استان و همراه با تخفیف ویژه‌ی هفته‌ی کتاب در مدرسه‌ی دخترانه‌ی شهدای قمرود برپا شد که در کنار آن توضیحاتی در خصوص آشنایی اعضا با این تولیدات و نقش اثرگذار آن در تقویت هوش و استعداد آن‌ها ارائه شد.
معرفی کتاب‌فیلم‌های تولید شده در کانون به منظور فراگیر شدن فرهنگ کتاب و کتاب‌‎خوانی به همراه نمایش فیلم برای اعضای کودک و نوجوان روستاهای مبارک‌آباد، دولت آباد، سراجه، مومن آباد، قلعه سلطان باجی، قمرود، ملک آباد و فرج آباد از جمله اقداماتی بود که توسط مربی کتابخانه‌ی سیار روستایی استان قم انجام شد.
در عین حال اجرای چندین نوبت قصه‌گویی و هم‌چنین معرفی صنعت چاپ و توضیحاتی در مورد مراحل چاپ کتاب نیز از دیگر فعالیت‌های اجرایی کتاب‌خانه سیار روستایی بخش مرکزی کانون استان قم عنوان شده است.