کد خبر: 252616
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
بازدید 2753
حریم آسمانی انقلاب

دختران عضو مرکز شماره‌ی 8 کانون استان قم با حضور در برنامه‌ی " حریم آسمانی انقلاب " با یکی از دست‌آوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، اعضای دختر نوجوان مرکز شماره‌ی 8 و جمعی از دانش آموزان پایه‌ی ششم با شرکت در برنامه ای با عنوان " حریم آسمانی انقلاب " که با محوریت موضوع حجاب به عنوان یکی از دستاوردهای ماندگار فرهنگی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، به انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری پرداختند.
در ابتدا با همکاری و مشارکت خود اعضا شخصیت امام خمینی (ره) به عنوان نوید بخش آزادی و احیا کننده‌ی کرامت انسانی برای بانوان، برای شرکت‌کنندگان معرفی شد. هم‌چنین تعدادی از شخصیت‌های انقلابی مانند ایت لله مطهری که آثار مکتوبی در ارتباط با حجاب و عفاف از خود به یادگار گذاشتند نیز در قالب مسابقه به دختران نوجوان معرفی شدند.
در عین حال قصه‌ای با عنوان " فاطمه الگوی حیات " برای اعضا بازگو شد و در ادامه  اعضا با داستان و پیشینه چادر ایرانی در عصرهای مختلف آشنا شدند.
برپایی کارگاه نقاشی با موضوع حضور زنان با حجاب و پوشش مناسب در عرصه‌های مختلف اجتماعی از جمله حضور در صجنه‌ی تظاهرات و راهپیمایی‌ها در روزهای انقلاب از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.