کد خبر: 252720
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
بازدید 2179
انیمیشن‌هایی برای انقلاب

در روزهای دهه‌ی فجر کارگاه ساخت انیمیشن با محوریت پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت اعضا در مرکز شماره‌ی 7 کانون استان قم فعال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در این کارگاه اعضا با استفاده از کتاب‌های "دانستنی‌های انقلاب اسلامی " ، " مجموعه روزهای خدا " ، " خاطرات بچه های انقلاب " و دیگر کتاب‌هایی که با موضوع انقلاب در مرکز موجود بود و هم‌چنین اطلاعاتی که مربیان در اختیار اعضا گذاشتند به معرفی وقایع آن روزها در قالب انیمیشن پرداختند.
 بر این اساس انیمیشن‌هایی با استفاده از تکنیک‌های شن، خمیری و کاغذی با موضوع شهید و شهادت، اتحاد، میهن دوستی، ظلم ستیزی و شجاعت نوجوانان در آن روزها توسط اعضای کودک و نوجوان ساخته شد که قرار است پس از اتمام کار و تدوین و صداگذاری در هفته‌ی آینده این انیمیشن‌ها با حضور مادران اعضا بر روی پرده نمایش داده شود.
همچنین به کمک اعضا کتاب‌های " شاهین ها و بشکه باروت "، " دوباره ایران" و  نوجوانان شهید قم در روزهای انقلاب اسلامی با عنوان « فرزندان روح الله » به صورت پانل دیواری معرفی شدند و در و دیوارهای مرکز به حال و هوای روزهای پیروزی انقلاب نزدیک شد.

 شایان ذکر است از ابتدای دهه‌ی مبارک فجر تمامی کتاب‌هایی که با موضوع ایران، انقلاب و دفاع از میهن در قفسه‌های کتاب مرکز بودند و اعضای کودک و نوجوان با برخی از آن‌ها آشنایی چندانی نداشتند با دکوری زیبا در سالن کتاب‌خانه به نمایش گذاشته شد.