افتتاح ششمین نمایشگاه علمی جابربن حیان با حضور مدیرکل و کارشناسان کانون استان قم

مرحله‌ی استانی ششمین نمایشگاه جشنواره علمی جابربن حیان اداره کل آموزش و پرورش استان صبح دیروز با حضور مدیرکل کانون استان قم و کارشناسان فرهنگی، ادبی و آموزش و پژوهش افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، جشنواره جابربن حیان یک رقابت سالم و هیجان انگیز علمی بین دانش آموزان دوره‌ی ابتدایی است که طی آن پروژه های علمی دانش آموزان در قالب نمایشگاه‌های علمی ارائه و داوری می شود و شامل سطوح آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری است.
بر اساس این خبر با فعال شدن کارگاه‌های علمی در مراکز کانون استان و برگزاری سه دوره جشنواره علمی پژوهشی کاوش، در سال جاری شاهد درخشش بیش از پیش اعضای فعال کارگاه‌های علمی کانون استان قم در جشنواره جابربن حیان هستیم.  
مراسم افتتاح ششمین دوره‌ی نمایشگاه جابربن حیان که به معرفی آثار علمی پژوهشی دانش اموزان می‌پردازد صبح دیروز با حضور شکوهی معاون مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و جمعی از مسئولان نواحی اداره کل آموش و پرورش قم برگزارشد.
شایان ذکر است این نمایشگاه تا 15 اردیبهشت ماه در مجموعه آموزشی ام کلثوم واقع در خیابان یزدان‌شهر برپا خواهد بود.