کد خبر: 254785
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
بازدید 5043
کودکان معلول میهمان نمایش « ببعی و گرگ آشپز» شدند

تعداد 80 نفر از کودکان دارای معلولیت ذهنی، صبح امروز نمایش « ببعی و گرگ آشپز» را که برای دومین بار در کانون استان قم در حال اجراست تماشا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، نمایش «ببعی و گرگ آشپز» نمایشی است که ذهن کودکان با داستان آن آشناست و شباهت زیادی به قصه‌ی معروف شنگول و منگول دارد.
مضمون اصلی این نمایش گوش کردن بچه ها به حرف های والدین است، حتی اگر خوشایند آنها نباشد و در کنار همه این ها این پیام را هم به تماشگر انتقال می دهد که نباید به افراد غریبه اعتماد کند.
نمایش «ببعی و گرگ آشپز» یک داستان آموزشی است که در آن سعی شده مواردی هم‌چون میزان اعتماد به غریبه‌ها، در میان گذاشتن هر مساله‌ای با والدین و برقراری ارتباط دوستانه بین فرزندان و والدین در قالب نمایش به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.
در این نمایش که به تهیه کنندگی احمد سلیمانی به روی صحنه می‌رود، علی ارشادی مدیر صحنه، مهدی نیک‌روش طراح صحنه و لباس و زینب طاهری، الهام پاک بین، ابراهیم وفایی و عباس جلالی پور به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند.
شایان ذکر است این کودکان با نیازهای ویژه، علاوه بر تماشای نمایش شاهد اولین اجرای گروه سرود - نمایش کانون استان قم نیز بودند که برای نخستین بار سرود نمایش «حرف‌های زمین » را برای آن ها اجرا کردند.
نمایش «ببعی و گرگ آشپز» تا پایان اردیبهشت ماه روزانه در چهار سانس صبح و عصر به اجرا در می‌آید.
علاقه مندان می‌توانند جهت هماهنگی رزرو بلیط با شماره تلفن 09196491069 تماس حاصل نمایند.