اولین دوره مسابقات رباتیک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مریوان برگزار شد

اولین دوره مسابقات رباتیک با میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مریوان وهمکاری گروه رباتیک مریوان دیروز در سالن اجتماعات کانون مریوان وبا حضور تعدادی از اعضای شورای شهر مریوان و جمعی از مسولین شهرستانی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،شایسته اجمدی مربی مسئول مرکز کانون مریوان اعلام نمود این مسابقات در 3 رده سنی برای دانش آموزان 6 تا 16 سال برگزار گردید .

احمدی افزود:اعضای نادکاپ مریوان در 4 لیگ رباط تعقیب خط ، لیگ رباط آتش نشان ، لیگ رباط شکارچی نور و لیگ رباط حل ماز در این دوره مسابقات شرکت نمودند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای تیر ماه 93 کلاس های رباتیک برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی در مرکز کانون پرورش فکری دایر بوده و اعضای شرکت کننده در مسابقات در کلاس های رباتیک با اصول و مبانی ساخت ربات و تحول خلاقانه آن آشنا شدند ،شرکت کنندگان در این دوره مسابقات ،خروجی کلاس های تابستانی رباتیک این مرکز و ماحصل آن می باشد.

شایسته احمدی ایجاد محیطی علمی و رقابتی، ارتقای علم رباتیک و ایجاد انگیزه، ایجاد شور و نشاط و تحرک علمی در بین اعضای مراکز کانون را از جمله مهمترین اهداف برگزاری مسابقات رباتیک برشمرد.