کد خبر: 235054
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
بازدید 2632
جشن آرزو های کودکی در قروه برگزار گردید

به مناسبت هفته ملی کودک با همکاری اداره آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان ،هلال احمر و محیط زیست جشن آرزوهای کودکی در قروه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،مینا عسکری مربی مسئول مرکز قروه گفت:در این برنامه بعد از پخش سرود سپس کارشناس  بهداشت در باره تغذیه و سلامت برای دانش آموزان صحبت کرد و فیلم عروسیه عروسی برای شادی اعضا و دانش آموزان پخش شد.

عسکری افزود: بعد از قصه گویی قصه ی خفاش دیوانه با ابزار کارشناس اداره محیط زیست در رابطه با محیط زیست صحبت نمود و عناصر خاک و آب را که لازمه حیات بشری هستند و نحوه حفاظت از آن را برای بچه ها تشریح کرد.

مربی مسئول مرکز قروه خاطر نشان ساخت:  اجرا ی  عروسکی جوجه در فواصل برنامه ها همراه مجری برنامه و همچنین اداره حلال احمر در پایان برنامه برای دانش آموزان ابزار کمک های اولیه را معرفی کرد و  نحوه بستن دست فرد صدمعه دیده را برای اعضا آموزش داد .

وی در ادامه گفت:در ادامه این برنامه به صورت مسابقه سوالاتی در رابطه با کمک های اولیه طرح و پرسیده شد  و به رسم یاد بود به دانش آموزان جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد .گفتنی است در پایان برنامه دانش آموزان بادبادک های خود را که با شعار های روز جهانی کودک تزیین کرده بودند به هوا دادند .
عسکری خاطر نشان ساخت:در 16 مهر به مناسبت آغاز هفته ملی کودک مسابقه نقاشی همگانی اتاق کودکی من در مرکز قروه اجرا شد این مسابقه از دانش آموزان و اعضا دعوت شد در این مسابقه شرکت کنند و اتاق و عروسک های دوست داشتنی خود را به تصویر بکشند .