برپایی کارگاه نقاشی وفرفره با عنوان صلح ودوستی درمریوان برگزار شد

همزمان با هفته ملی کودک مسابقه نقاشی با عنوان " صلح و دوستی " در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مریوان برگزار گردید .

مربی مسئول مرکز مریوان گفت: این مسابقه نقاشی با حضور بیش از 150 نفر از اعضای مهد کودک های سطح شهرستان مریوان برگزار شد .

شایسته احمدی افزود: این مسابقه نقاشی که با همکاری کانون پرورش فکری هلال احمرو بهزیستی شهرستان مریوان برگزار گردید به کلیه کودکان شرکت کننده از طرف شهرداری و شورای شهر جوایزی اعطا گردید.

احمدی خاطر نشان ساخت:جشن بادبادکها در شهرستان مریوان به مناسبت هفته ملی کودک در محل دشت کولان و با حضور بی سابقه خانواده ها و کودکان مریوانی برگزار گردید این جشن که با همکاری و هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شورا و شهرداری مریوان و اداره بهزیستی این شهرستان برگزار گردید کودکان بادبادک های شادی و امید خود را به همراه والدین خود در آسمان آبی وبیکران به پرواز درآوردند.

وی در ادامه عنوان کرد: همزمان با آغاز هفته ملی کودک کارگاه نقاشی با موضوع شادی ها و آرزوهای قشنگ من" برگزار شد که شرکت کنندگان در این کارگاه نقاشی شادی ها و آرزوهای قشنگ خود را بر روی صفحه کاغذ به تصویر کشیدند .