کد خبر: 245516
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
بازدید 6380
نوجوانان سنندجی چهار فیلم کوتاه ساختند

اعضای نوجوان کارگاه فیلم سازی مجتمع فرهنگی هنری سنندج به سرپرستی مربی خود سهیلا ساعدپناه در برنامه ای یک ماهه موفق به تولید 4 فیلم کوتاه 3 دقیقه ای شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،این چهار فیلم که با نام‌های «اتو»، «مهمان»، «عینک» و «پفک» است توسط اعضای نوجوان به سرپرستی سهیلا ساعد پناه مربی کارگاه فیلم‌سازی مجتمع کانون سنندج  تولید شده است.

سهیلا ساعد پناه مربی کارگاه فیلم سازی مجتمع کانون سنندج در سخنانی گفت: این کارگاه با یافتن ایده هایی در رابطه با کودکان و نوجوانان شروع شد و در ادامه با تکمیل ایده ها و نوشتن طرحهای فیلم نامه ادامه یافت که در ادامه8 عضو نوجوان دختر ،2 عضو نوجوان پسر و 3 عضو ارشد این کارگاه در انجمن سینما جوان سنندج در یک کارگاه 3 روزه با حضور اساتید مطرح فیلم ساز کرد شرکت کردند.

ساعد پناه افزود: بختیار لحیمی در کارگاهی دو روزه فیلم نامه نویسی و کارگردانی و زانیار لطفی نیز در کارگاهی یک روزه در رابطه با تصویر و تدوین برای اعضا صحبت کردند.

وی خاطر نشان ساخت:در پایان این 3 روز اعضا بر روی طرح فیلم نامه های خود بازبینی داشته و در نهایت 4 فیلم کوتاه تکمیل و برای تولید آماده شدند.

مربی هنری کانون در ادامه عنوان کرد:عوامل اجرایی تولید خود اعضا بوده و برای انتخاب بازیگر نیز از اعضای کانون و والدین آنها کمک گرفته شد.

ساعد پناه افزود:لوکیشن و محل تصویربرداری این فیلم ها کوچه های قدیمی شهر سنندج،مدرسه و خانه های آپارتمانی بودند.

وی در پایان گفت:در حال حاضر این 4 فیلم در مرحله پس از تولید هستند که انشاالله در اواسط شهریور همراه با چند فیلم کوتاه دیگر از اعضای ارشد کانون اکران عمومی خواهد شد.