برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع شهدا و انقلاب اسلامی در کامیاران

نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع شهدا و انقلاب اسلامی روز دوشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کامیاران افتتاح شد.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کامیاران در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از آثار بچه های کانون و با همکاری مدارس ابتدایی شهرستان در رده سنی کودکان برگزار شده است.
مهری اسدی افزود: در این خصوص مسابقه ای تدارک دیده شده که در پایان به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.
وی گفت: فضای کانون لبریز از شاعرانه های کودکی است که جدا از تفکرات آدم های بزرگ، فکرهای بزرگ می کنند این کودکان میان 9 هزار کتاب موجود در کانون، فکرشان پرورش می یابد و کارنامه درخشان 12 ساله کانون گواه این موفقیت است.
وی اظهار کرد: کانون کسانی چون آذین محمدی برنده جایزه بین الملی نقاشی جهانی و کودک خردسال حسنا عزیزی، تیمور قادری و سامان حسین پور فیلم سازان جوانی که فیلمهایشان در جهان صدها مقام جهانی کسب کرده اند را پرورش داده است.
مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کامیاران در ادامه گفت: آرمان انقلاب اسلامی به عرصه رساندن انسان های والا در جامعه است که کانون پرورش فکری در کامیاران توانسته است با سرافرازی به این آرمان دست پیدا کند.

لازم به ذکر است،معرفی ایام،دانستنیهای انقلاب،نشریه های انقلابی،ماکتهای سفالی انقلاب و..، نمایش فیلم،معرفی ایام و معرفی شخصیت برای اعضا و دانش آموزان،معرفی کتاب و روخوانی کتابهای مرتبط،مسابقات و سرگرمی با موضوعات انقلابی،مسابقات نقاشی ،اجرای قصه گویی ،مسابقه طناب کشی ،سومین جشنواره پرچم با شعار " پرچم کشورم را دوست دارم" از دیگر برنامه های اجرایی مرکز فرهنگی هنری کامیاران می باشد که در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.