کد خبر: 252221
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
بازدید 4466
خروسک پریشان در مجتمع فرهنگی هنری سنندج بر روی صحنه رفت

نمایش شاد و موزیکال خروسک پریشان توسط گروه ابرنگ به کار گردانی سیامک فیضی از تاریخ 12 الی 30 بهمن به مناسبت دهه ی مبارک فجر بر روی صحنه رفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،نمایش خروسک پریشان بر گرفته از کتاب نمایشنامه ی خروسک پریشان از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد که با به روز کردن  متن آن و با هدف  انتقال مفاهیم و پیامهای فرهنگی و تربیتی ، و آشنا کردن کودکان و نوجوانان با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در محل سالن سینما ی مجتمع به اجرا در آمد .

با دعوت از اعضای ثابت و مدار س سطح شهر جهت بازدید از نمایشگاه دهه ی فجر و شرکت  در فعالیت های فرهنگی و هنری و ادبی با موضوع روز خوب پیروزی،  به دیدن نمایش عروسکی شاد و موزیکال  خروسک پریشان  با ایجاد فضایی شاد  وکودکانه در ایام دهه ی فجر می رفتند.

همچنین سیامک فیضی کارگردان نمایش و بازیگران نمایش که 12 نفر هستند از اعضای ارشد مجتمع فرهنگی هنری می باشند که با هدف ایجاد بستر ی مناسب برای رشد و بالندگی اعضا فرصت مناسبی است تا از توان و ظرفیت وجودی خود استفاده نمایند .

معرفی وقایع و ایام ( معرفی ایام دهه ی فجر )،قصه گویی از کتاب خاطرات بچه های انقلاب ،معرفی شخصیت امام خمینی (ره )  بنیا نگذارجمهوری اسلامی ایران،معرفی کتاب شاه مقوایی ، مهربان مثل مسیح ، گربه ی ایران ما ، مجموعه ی روزهای خوب خدا،کارت سازی،نشریه دیواری،کاردستی و برپایی کارگاه های هنری و ادبی با موضوع انقلاب از دیگر برنامه های اجرایی مجتمع فرهنگی هنری کانون سنندج می باشد.