کد خبر: 252307
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
بازدید 1450
کودکان بیجاری پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند

کودکان بیجاری نسل چهارم انقلاب روز پنجشنبه با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،جشنی بزرگ، ساده و در عین حال پر رنگ، پرجنب و جوش، متنوع، پرنشاط و با صفای خاص کودکانه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیجار با حضور مدیر کل کانون استان، معاون فرماندار، نماینده امام جمعه و برخی از مدیران برگزار شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در این آیین با اشاره به نقش کودکان امروز در حفظ، تداوم و حصول آرمان های انقلاب اسلامی در سال های آینده گفت: دشمن، بسیار روی این نسل و نسل های بعدی سرمایه گذاری می کند و این مساله وظیفه مدیران را مهم و بسیار افزایش داده است.
سهیلا شیخی بر لزوم برنامه ریزی هر چه بیشتر برای آشناسازی کودکان و نوجوانان با ارزش های اسلامی و انقلابی تاکید کرد و افزود: در دنیای امروز که وسایل ارتباطی و رسانه ای بسیار گسترده و دسترسی به آن نیز آسان شده است باید با روش های مناسب و با استفاده از ظرفیت رسانه ای برای انتقال پیام انقلاب و استمرار آن تلاش کرد.
وی به وظیفه خطیر کانون های پرورش فکری به خاطر ارتباط کاری با کودکان اشاره کرد و گفت: استفاده از روش های قصه گویی، کلیپ انقلاب، نقاشی، الگو سازی و پویا نمایی با محوریت کتاب می تواند ما را در این مسیر برای حصول به اهداف کمک کند.
به گفته او پایداری نسبت به آرمان های امام (ره) و پیروی از ولایت رهبر معظم انقلاب، الگوی مناسبی برای انتخاب راه توسط کودکان و نوجوانان می تواند باشد.

لازم به ذکر است، بیان وصایای شهدای انقلاب ، معرفی شهدای بیجار ، معرفی ایام انقلاب ، شعر خوانی توسط اعضا ، مسابقه پرسش و پاسخ ، پخش کلیپ انقلاب اسلامی و مسابقه بزرگ نقاشی و اهدا جوایز از جمله برنامه هایی بود که در این روز اجرا گردید . 
حدود هزار و 200 کودک و نوجوان بیجاری، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان هستند.