مصاحبه زنده رادیویی مسئول مرکز شماره یک سقز

دیروزساعت 9:45 صبح مربی مسئول مرکز شماره یک سقز با شرکت دربرنامه زنده رادیویی با خبرنگاران صدای استان کردستان به تشریح فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان شماره یک سقز به مناسبت شروع فعالیتهای تابستانی و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان پرداخت .

وی با اشاره به اجرای فعالیتهای گسترده کانون در زمینه های فرهنگی،ادبی و هنری  برای کودکان و نوجوانان اصلی ترین هدف کانون را گسترش و توسعه فرهنگ کتاب و  کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان دانست و از اجرای وی‍ژه برنامه روز ادبیات کودک و نوجوان در این مرکز و اجرای برنامه مشاعره با نام کتابها،معرفی کتاب و تقدیر از اعضای کتابخوان به همین مناسبت خبر داد.

 پروین خالدی در ادامه افزود :در کانون تمامی کتابها و فعالیتهای کانون از جمله نمایش فیلم از پشتوانه پژوهشی گسترده ای برخوردار است که موجب استقبال بسیار مناسب خانواده ها وحضور پر رنگ کودکان و نوجوانان از این مرکز گردیده است .

وی خاطر نشان کرد:رسالت کانون شناسایی و تربیت کودکان با استعداد طی اجرای برنامه ها توسط مربیان می باشد وکودکان و نوجوانان در این مرکز با شرکت در فعالیتهای مختلف در راستای علایق و توانایی های خویش گامهای بلندی  برمی دارند.