اردوی استانی اعضا دختر فعال مراکز کانون استان کردستان با عنوان'آب،درخت ،زندگی” آغاز شد

اردوی استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ویژه‌ اعضای دختر فعال مراکز فرهنگی هنری کانون با عنوان'آب،درخت ،زندگی” دیروز در سنندج آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،مدیر کل کانون استان کردستان گفت:اردوی استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با عنوان " عنوان'آب،درخت ،زندگی” با حضور 70 نفر از اعضا دختر فعال مراکز  از  25 لغایت 28 مرداد ماه سال جاری در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار می شود.

سهیلا شیخی افزود:ورزش صبحگاهی،کارگاه آب آموزشی صرفه جویی در آب، ،کارگاه آموزشی بهداشت فردی و کمک های اولیه،  کارگاه بحث آزاد با موضوع حجاب و عفاف ،برپایی نماز جماعت،مسابقه کتابخوانی،طناب زنی و کارگاه سفالگری و حجم سازی خلاق از جمله برنامه های این اردو می باشد.

شیخی خاطر نشان ساخت:حضور در پارک جنگلی آبیدر،برنامه نجوم و آسمان نما،بازدید از خانه کرد و موزه ی زیورآلات و برپایی نمایشگاه آثار نقاشی،عروسک سازی وعکاسی  اعضا از دیگر برنامه های اردوی اعضای فعال مراکز کانون استان کردستان می باشد.

وی این اردو را ویژه اعضای دختر عنوان کرد و افزود: سال گذشته، اردوی برگزار شده ویژه اعضای پسر بود. امستال نیز این اردو را برای اعضای دختر برگزار می کنیم.

 

مدیر کل کانون استان، آشنایی با زندگی اردویی، ایجاد دوستی و همدلی میان اعضای مراکز کانون، آشنایی اعضا با آداب و رسوم شهرهای مختلف استان، افزایش خود اتکایی و اعتماد به نفس، و ... را از ثمرات برگزاری اردو عنوان کرد.

لازم به ذکر است، در مراسم افتتاحیه اردو اعضا بعد از مراسم استقبال و خیر مقدم اولیه با تحویل گرفتن کارت شناسایی خود ضمن معرفی و آشنایی با عوامل اجرایی در مسابقه شعار نویسی با موضوع آب و درخت حضور پیدا کردند .