کد خبر: 261473
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
بازدید 1001
فرماندار سقز روز کودک را به کودکان تبریک گفت

علی اکبر ورمقانی معاون استاندار وفرماندار شهرستان سقز با درج پیامی در سایت رسمی فرمانداری شهرستان سقز ، روز کودک را به کودکان و متولیان آموزشهای حوزه ی کودک و نوجوان با اشاره به کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،روز کودک، فرصتی است تا به ارزیابی دستاوردهای حوزه کودکان بپردازیم و ضمن ارج نهادن به حضور آینده سازان میهن عزیزمان، عشق و علاقه خود را بیش از پیش به آنها ابراز کنیم.

اینجانب ضمن تبریک روز کودک به همه کودکان و نوجوانان ایران اسلامی به خصوص کودکان شهرستان سقز از همه دست اندرکاران حوزه کودکان و از عموم جامعه می خواهم در این روزها به یاد کودکان آسیب پذیر ، کودکان معلول و به خصوص کودکان کار و مهاجر باشیم و برای رفاه هر چه بیشتر این عزیزان تلاش مضاعف داشته باشیم.

 

 امید است مسئولان این نهادها، با استفاده از آموزش مهارت های زندگی، هنری، کلامی، بازی، شعر و نمایش در ایجاد ارتباط موثر دو جانبه بین کودک و اولیا موفق باشند.

 ضمن خسته نباشید و خدا قوت به شما، برای کودکان ایران اسلامی به ویژه فرزندان دیار فرهنگی شهرستان سقز از خداوندگار، توفیق و سلامتی خواستارم و آرزومندم مسئولان مهدکودک ها و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر چه بیشتر در راستای توانمندسازی کودکان گام بردارند.