به یادماندنی ترین روزها برای اعضای کتابخانه های سیارروستایی استان کردستان

مربیان کتابخانه سیار روستایی مریوان ،سقز و بانه با مراجعه روزانه به روستاها به اجرای برنامه های متنوع و شاد برای کودکان و نوجوانان روستاهای تحت پوشش ،روزهای به یاد ماندنی را برای آنها ورق زدند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،سیوان اسدی مربی کتابخانه سیارروستایی مریوان در سخنانی گفت:با برنامه ریزی از قبل انجام شده و مراجعه روزانه به روستاهای اطراف مریوان هر روز یک روستا یک قصه و یک فیلم در این ایام اجرا شد که بسیار مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

اسدی افزود: برنامه اوریگامی،نمایش فیلم،قصه گویی و اهدای کتاب نیز در این ایام با همکاری مربیان مرکز شماره یک مریوان در روستای سیف علیا برگزار شد .

حیدری مربی کتابخانه سیار سقز نیز در سخنانی خاطر نشان ساخت:برگزاری جشن انقلاب با همکاری دبستان روستای سرچشمه و کتابخانه سیار روستایی شهرستان سقز در مسجد روستا همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع قصه گویی ،شعر خوانی ،دف نوازی ،نمایش خلاق ،سرود ،معرفی وقایع و اهدای جوایز با حضور دانش آموزان ،معلمان ،اولیا ،امام جماعت مسجد و اعضای شورای اسلامی روستا برگزار شد.  

وی در ادامه از اجرای برنامه های نمایشگاه دانستنیهای انقلاب ،معرفی کتاب ،نمایش انیمیشن تبر و مسابقه ی نقاشی به مناسبت دهه مبارکه فجر در روستاهای تحت پوشش کتابخانه سیار سقز خبر داد.

مربی کتابخانه سیار روستایی سقز از اجرای برنامه های معرفی کتابهای انقلابی،برپایی مسابقه نقاشی ،نمایش فیلم،معرفی شخصیتهای برجسته انقلاب،برگزاری مسابقه های مختلف بین اعضا به مناسبت دهه فجرو دیدار با خانواده شهدا در روستا  در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ومعرفی مبانی و مفاهیم این رویداد بزرگ قرن به کودکان و نوجوانان خلاق و آینده ساز کشور ضامن تدوام مسیر پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی و اجتماعی است.