کد خبر: 266310
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
بازدید 1299
برگزیدگان ششمین دوسالانه تجسمی کردستانی معرفی شدند

برگزیدگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در ششمین دوسالانه‌ هنرهای تجسمی اعضای کانون معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، اسامی برگزیدگان ششمین دو سالانه‌ هنرهای تجسمی اعضای مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد که در این میان کودکان و نوجوانان کانون کردستان نیز خوش درخشیدند.
این دو سالانه‌ هنرهای تجسمی کانون در چهار بخش «نقاشی»، «خوشنویسی»، «سفال‌گری» و «عکاسی» برگزار شد و در مجموع 1696 اثر به دبیرخانه‌ی این جشنواره رسید.
بر اساس این گزارش،فاطمه شعبانی در بخش نقاشی،فاطمه شهبازی در بخش عکاسی و الهه مختارزاده در بخش عکاسی هر سه نفر از مرکز حسن آباد یاسوکند ،آرینا حسین پناهی در بخش سفال گری از مرکز شماره 3 کانون سنندج ،رامیار غلامی در بخش سفالگری از مجتمع سنندج و امیر عباس رستمی از مرکز بیجارو الهه مختار زاده از حسن آباد یاسوکند در بخش عکاسی از برگزیدگان ششمین دو سالانه هنرهای تجسمی کانون استان کردستان بودند.
این گزارش حاکی است،سونیا قادری از مجتمع سنندج،ژینا اداک از مرکز سروآباد در بخش نقاشی،ابوالفضل صفری از بیجار ،عسل احمدی از دیواندره ،الهه مهدی پور از یاسوکند، بشری صالحی پور از دیواندره،لیلا میرزا محمدی از یاسوکند در بخش سفالگری و فاطمه محمود خانی و نرگس گلی هر دو از یاسوکند در بخش عکاسی از اعضا در بخش شایسته تقدیر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بودند.
بر اساس این گزارش، بیشتر آثار یعنی اثر رسیده به بخش «نقاشی» اختصاص دارد که از میان نقاشی‌های گروه سنی تا سال اثر به عنوان برتر و اثر شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.
گروه داوری بخش «خوشنویسی» نیز از میان اثر رسیده‌ی گروه سنی تا سال، اثر را به عنوان برگزیده و اثر را به عنوان شایسته‌ی تقدیر معرفی کردند.
برهمین اساس، رشته‌ی «سفال‌گری» با اثر ارسالی مربوط به رده‌ی سنی تا سال به دبیرخانه اثر برگزیده و اثر هم شایسته‌ی تقدیر شد.
در عین حال در بخش «عکاسی» نیز از میان اثر ارسالی گروه سنی تا سال اثر برگزیده و اثر شایسته تقدیر شناخته شد.