تقدیر فرماندار ویژه شهرستان سقز از مربی هنری و عضو مرکز شماره یک سقز

فرماندار ویژه شهرستان سقز ازمربی هنری وعضو برگزیده مرکز شماره یک سقز در هشتمین مسابقه دوسالانه بین المللی نقاشی کودکان ونوجوانان تهران با اهدای لوح و هدایایی تقدیر کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،طی بازدید کریمیان معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان سقز به همراه نماینده مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سقز از فعالیتهای کانون،از مربی هنری مرکز شماره یک سقز ژیلا حامدی و کیهان بابایی عضو برگزیده مرکز در هشتمین مسابقه دوسالانه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران با اهدای لوح تقدیر و جوائز از طرف ورمقانی فرماندار شهرستان تقدیر به عمل آمد.  

بنا بر این گزارش،در این بازدید کریمیان ضمن تشکر و تقدیر از فعالیتهای سال 95 مرکز شماره یک سقز،درجهت ترویج فعالیتهای فرهنگی هنری و ادبی و اجرای برنامه های تاثیرگذار در ایام دهه مبارکه ی فجر  اذعان داشت: کانون در برگیرنده بستر پویای فکری برای کودکان و نوجوانان در شهرستان سقز است و موفقیت های اعضای کانون در برنامه های بین المللی و کشوری حاصل تلاشی پویا و شناختی عمیق از مسئولیت های کاری و رسالت های هنری مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان می باشد.

وی همچنین از مرکز فرهنگی هنری شماره یک سقز به خاطر داشتن تعاملی خوب و سازنده با سایر نهادها و سازمان های شهرستان تشکر کرد و افزود : سازمان های مختلف در همکاری و تعامل با یکدیگر مسیر پیشرفت را بهتر و آسان تر می پیمایند .

مسئول مرکز شماره یک سقز نیز با اشاره به ظرفیت های کانون در بخشهای فرهنگی،هنری و ادبی از توجه و عنایت ویژه ی فرماندار شهرستان و اداره آموزش و پرورش به فعالیتهای کانون ، قدر دانی نمود.