نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری در کرمان افتتاح می شود

نخستین مرکز فرهنگی هنری فراگیر کانون پرورش فکری ویژه کودکان و نوجوانان نابینا، ناشنوا و معلول جسمی حرکتی صبح ۱۳ آذر با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان، محسن روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به سیاسیت کانون پرورش فکری برای بهره مندی همه ی کودکان و نوجوانان از فعالیت های این مجموعه، گفت: تا کنون 27 مرکز فرهنگی هنری فراگیر در سراسر کشور راه اندازی شده است و بیست و هشتمین مرکز روز 13 آذرماه در کرمان گشایش می یابد.
روحی افزود: با بازسازی و مناسب سازی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کرمان برای راه اندازی مرکز فراگیرکانون، از این پس کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه نیز می توانند در کنار دیگر هم سن و سالان خود از فعالیت های کانون بهره مند شوند.
وی با بیان این که تعدادی از مربیان کانون برای کار با این کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه آموزش های لازم را فراگرفته اند، خاطر نشان کرد: با همکاری اداره کل بهزیستی استان امکاناتی نظیر  برجسته نگار، کتاب های بریل و نرم افزار سروش برای ارایه‌ی فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون به کودکان دارای نیازهای ویژه آماده شده است.
نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان، با حضور معاون سیاسی امنیتی، مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسئولان استانی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک کرمان واقع در چهارراه ولی عصر (عج) پارک باغملی آغاز به کار می کند.